Thursday 26 July 2012

My Engagement Day

Assalamualaikum =)

Hari ni aku nk story time aku bertunang dulu..hehe time ni aku ngah belaja lagi..semester akhir..walaupun umur aku ni tak berapa nak muda time nak cakap bab kawen ni gerun sket sebab ayah aku klu boleh nak aku habiskan belajar dulu...tapi dh keadaan memaksa...cewah..cinta tak kenal waktu...tunang aku terpaksa pergi berkhidmat untuk negara selama setahun di perantauan...huk3..sedey kene tinggal selepas 8bulan ditunangkan..but its okey...semua ni untuk kebaikan kitorang jugak...

Hantaran pihak lelaki dari pihak perempuan

Ni kawan aku merangkap mak andam aku sekali. Nama dia Ain. hehehe


Saat cincin disarungkan..time ni sempat gak mak tunang aku ni me"nebes"kan aku lagi..makin sejuk tangan aku ni..hish..malu tahap gaban la...

Cincin tunang..hehe cantikkan..:B
 So..alhamdulillah majlis ini berjalan dengan lancar..thanks to all my frenz yang sudi hadir..especially ain, dodot, epul and akmal (merangkap jurukamera aku) hehe...tak lupa juga buat family, saudara mara...sepupu sepapat...n the most important yang menjayakan majlis ni opkos la keluarga sebelah lelaki...thanks alot...

Thank you for reading this entry!

No comments:

Post a Comment