Tuesday 27 November 2012

Wedding Card

Assalamualaikum wbt....(^__^)v

Excited!! (^___*)v sangat-sangat....( belom majlis dh tunjuk kad..hehe *Blushing*)
Ini ialah design kad kahwin aku..aku telah menempah kad ni kat Jentayu Design. Cantik kan. (masuk bakul angkat sendiri....hahahaha)

Ini kad sebelah perempuan.

Nampak x kat atas kad tu ada 2 nama. This year kami telah membuat 2 wedding. Satu aku and satu lagi abang aku. Tapi majlis abang aku yang sebelah pihak perempuan telah dilangsungkan pada 3 Nov & 4 Nov hari tu. So untuk pihak dia di sebelah aku kami telah membuat bersama-sama. Jimat kos. Betul tak? Kiranya abg aku dh jd pengantin yang awal sebulan lebih la.


Ini kad sebelah lelaki.
Sume org tanya kenapa sebelah aku warna kuning & sebelah lelaki warna purple....purple tu depa kata sesuai untuk org perempuan. hurrrmmmmmm perlu ke?? Sukati aku la nk kaler ape....actually tema warna sebelah aku ialah warna peach...thats why la kad aku 2 warna dia cenggitu...kebetulan lak sebelah lelaki nak buat warna purple...hehe terer tak aku meng"arrange"kan warna...

So kad ini telah memuaskan hati kedua-dua belah pihak termasuk mereka-mereka yang telah pun menerima kad aku ini. Aku HAPPY!!!!

Thank you for reading this entry.

No comments:

Post a Comment